Zároveň to ale vůbec není jednoduché. Dlouhé odstavce plné výzkumů, závěrů, dat a čísel do zadání vůbec nepatří. Nepatří tam ani sebestředné tirády rozplývající se nad úžasností produktu…
Kreativita je srdcem každého byznysu. A i když jí různí lidé přikládájí různé významy, je jeho ústřední hnací silou. Všichni jsme kreativní – to nás odlišuje od zvířat.…
Když se řekne cirkus, vybavíte si možná klauny, stany, zvířata a akrobacii. Málokoho napadne, že by mohl být cennou lekcí o využití kreativity při hledání strategického směřování značky.…
Průběžně otevírat téma rebrandingu může někomu připadat jako vědomě stále dokola strkat ruku do vosího hnízda. Ano, většinou se setkáte s odmítavým postojem kvůli finančním nebo logistickým důvodům,…
Minulý týden Forbes Česko připomenul slova Radim Svoboda, že Česká republika nemá definované poslání. Následně tato myšlenka rozpoutala živou debatu o tom, co poslání země znamená a jaký…
Je brand building luxus, který si mohou dovolit jen ti největší? Nesmysl. Brand building je záležitostí nejen značek všech velikostí, ale dokonce středobodem všech činností každého člověka. To,…
Kdy jste naposledy přišli s nějakou kreativní myšlenkou? Dnes ráno, včera, minulý týden, před měsícem nebo vloni? Co to bylo? Co vás vedlo k tomu, že jste byli…
Dokázali byste svou značku popsat jediným slovem? Charles Saatchi popsal sílu toho jednoho slova takto: „Je to ekvivalent nejlepšího umístění na hlavní třídě, s tou výjimkou, že se…
Právě jsem se vrátil z Londýna 🇬🇧, kde jsem byl, abych se před osmi týdenním kurzem The Business Of Creativity se Sirem Johnem Hegartym trochu nainspiroval a načerpal…
Krutou pravdou je, že většina kreativních briefů je inspirativních asi jako rozmáčený toast. Často se mluví o „promyšlených strategiích“ a „hlubokých insightech“, jakmile se z nich ale pokusíte…
Přesvědčení, že budování značky je pouze pro ty s velkými rozpočty, není mýtus – je to obyčejná výmluva. Marketéři se často schovávají za rozpočtová omezení, aby ospravedlnili stagnaci,…
Skutečný význam brandingu značkám spíše uniká. Jeho vliv na výkon značky je ale zásadní. Přesvědčení, že za pojmem branding je schované jen logo, obrázek a chytlavý claim je…