Ve světě značek je poměrně široce rozšířená utkvělá představa, že spotřebitelé o ně projevují opravdový a upřímný zájem. Příčinou tohoto mylného pohledu je ponoření značek do sebe sama,…
Během své kariéry jsem byl postaven před mnoho výzev. Potřeba růstu na trhu, který je plně saturován; ztráta relevance; nefunkční produkty; malé rozpočty; nejasné směřování či roztříštěné identity…
Při budování značek jsem narazil na mnoho mýtů, ale jeden je obzvlášť zrádný a vynořuje se stále znovu: přesvědčení, že stačí mít skvělý produkt. Jasně, že kvalita produktu…
Slábnutí nebo stagnace značky se na první pohled může zdát jako komplexní problém. Často za ním ale stojí poměrně jednoduchá příčina: ztráta energie. A proč k ní vůbec…
Když stojíme před úkolem vytvořit pro své klienty komunikační strategii a následně ji transformovat do kreativní komunikace, vždy začínáme zdánlivě jednoduchou otázkou: Za čím si vaše značka stojí?…
Kde začíná opravdové kreativní peklo? U generických a vágních zadání. Obvykle to vypadá takto: brief přistane v agentuře na stole account manažera – nezáleží, zda jde o tendr,…
To, že Generace Z přebírá svět je jasné a nevyhnutelné. Tito mladí lidé jsou zcela odlišní od předchozích generací a pochopení faktorů, které formují jejich životní postoje, je…
Ve světě marketingu jsou krátkodobé zisky a výhry často mylně považovány za vítězství. Skutečné marketingové triumfy ale nejsou sprinty, jsou to maratony. Když se zamyslíme nad nedávno rozebraným…
V posledních týdnech jsem měl možnost zúčastnit se důležitého zasedání ADC CZ a zasedat v porotě nově vypsané soutěže B2B Masters a naplno tak čelil existujícímu rozporu současné…
Vnitřní a vnější vrstvy marketingu Už jste někdy vešli do místnosti a měli jste pocit, že něco není v pořádku? Všechno může být zdánlivě v pořádku, a přesto…
Jak změnit vnímání návštěvy naší země, aby šlo o více než jen rychlou zastávku na cestě Evropou? Iluze jednoduchosti Budování image země nesmí být o povrchní strategii, prvoplánovém…
Osvědčený recept: „Aspirativní“, respektive přemotivovaná komunikace značky, která je zahleděná sama do svých vlastních cílů a která vzbuzuje příliš velká očekávání. Všichni jsme už mnohokrát slyšeli – ‚značky…